zaterdag 21 mei 2011

hou het proper met ...

... deze coasters!!!


Ik had nog wat restjes rood en wit garen liggen ( katia espiga ) en kocht een tijdje geleden op etsy wat vilt waar ik nog niks mee gedaan had .
En dat is dit geworden :

een set coasters in rood met vrolijke kleuren...






 en een set coasters in rood/wit...





Ik geef toe : de rood/witte set is het eerste wat ik maakte met vilt en ze zijn niet perfect afgewerkt.
Vooral mijn festonsteek kan nog wat oefening gebruiken.
Bij de gekleurde is dat al een pak beter !

10 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Ik vind ze echt heel mooi.
    Fijn weekend,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your coasters are very pretty! Wish you a lovely day! Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie onderzetters, leuk idee met dat vilt er achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke dingen..., en wat goed om de achterkant met vilt te doen, ze moeten ook wel een beetje hitte kunnen opnemen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind beide setjes erg mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are so beautiful and well made...love the backing behind them.

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...