maandag 11 april 2011

sunday afternoon-tea

IK HAD GEEN GOESTING !
Niet om de was af te doen...
Niet om alles op te ruimen van mijn bagage van Londen....
Niet om die afwas te doen ( al is het niet echt een grote en : jaja : hij staat er dus nog ) ....
Niet om gras te zaaien, zaadjes voor te planten in potten en het gras voor het eerst af te doen....
Niet om te koken ( maar dat was niet erg want ik had gisteren al stoofvlees gemaakt  voor vandaag ) ...
Maar ik had een goeie reden : ik ben ziek.
De vermoeidheid van 5 dagen stappen in Londen hebben blijkbaar mijn weerstand die die deze winter zo sterk was toch eindelijk gebroken : ik ben verkouden... Of zo iets...
Ik ril een beetje van de koorts, heb een dikke keel , koppijn en een lopende neus....
Ik voel me in ieder geval niet al te lekker, fysiek dan.
Want emotioneel gaat het heel goed : hoe kan het ook anders met zo'n prachtig weer !!!

Dus : ik heb me me mijn nieuwe parasol ( met koorts in de zon gaan zitten leek me namelijk niet zo'n goed idee ) in de tuin geinstalleerd....
Ik ben zo blij met mijn nieuwe parasol!
Al is 'nieuw' misschien wat veel gezegd : ik kocht hem al in de herfst, maar het is wel de eerste keer dat ik hem gebruik.
Hij kostte echt niet veel en de kleuren zijn zalig.
Nog liever zou ik een effen felgele hebben, maar die lijk ik niet te vinden....

sunday afternoon-tea

Uit de zon blijven leek me met koorts en hoofdpijn toch het beste, maar warme voeten mogen natuurlijk wel altijd...

sunday afternoon-tea


Ik besloot dat pak koekskes dat ik meebracht van Marks and Spencer open te doen...
'Double chocolate cookies'...
Je kan niet geloven hoe onwaarschijnlijk lekker die waren !!!!!!!!!!!!!
Ik ben bijna blij dat Marks and Spencer weg is uit België...
Zou niet goed zijn voor mijn  lijn :)
Er zaten er 5 in...
Ze zijn op....

Met een tas earl grey tee met een wolkje melk erbij bleef ik een beetje in de Engelse sfeer....

sunday afternoon-tea

Met een stapel roddelboekskes van de buurvrouw erbij....

sunday afternoon-tea

En 1 van de bollen kousenwol die ik in de solden kocht bij Veritas (#nosponsor).
Ik ben eindelijk toch begonnen aan dat zakje voor een tekenboekje....

sunday afternoon-tea

Mijn fototoestel lag ook bij de hand en met de telelens kon ik af en toe zonder al te veel te moeten bewegen - want dat was wat pijnlijk -  een foto maken vanuit mijn luie zetel

sunday afternoon-tea

Op tijd en stond een dutje en zo ging dat dagje ziek-zijn - zoals alle dagen , vooral in het weekend - weer veel te snel voorbij....

Toch deed ik wel een klein klein beetje:
- de was haalde ik toch af
- wat potplanten kregen toch wat broodnodig water
- en ik heb toch al 1 hortensia gesnoeid...

sunday afternoon-tea

En nu maar hopen dat dat lijf van me morgen wat beter meewerkt !

4 opmerkingen:

  1. Hopelijk gaat het gauw beter...maar je hebt je ziek-zijn-moment alvast op een zinvolle manier doorgebracht (cookies, roddelblaadjes, haken en vooral weer heel leuke fotokes :o)))
    Dikke geneesknuff en tot later...

    Son.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou bijna wensen ziek te zijn...zo heerlijk klinkt dit dagje. Neem het er even lekker van. Morgen is er weer een dag hoor!
    Beterschap,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh beterschap daar! Hoop dat je snel weer opknapt!
    Groetjes,
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor je gezellige berichtje op mijn blog. Ik hoop dat je snel weer de oude bent, maar dat zal vast en zeker wel lukken met al dat lekkers uit Engeland en het mooie weer :-)!

    Lieve groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com