zondag 9 januari 2011

ik moest nog iets verklappen....

In december deed ik een sinterklaasgive-away waarvan ik niet kon verklappen wat ik weg gaf.
Ik gaf namelijk iets weg wat ik ook kado deed met de feestdagen en het moest dus tot na nieuwjaar geheim blijven.
Da's ook gelukt :) .

Maar nu mogen jullie  het natuurlijk wel weten :



Ik liet 10 kalenders maken met foto's van mijn tuin bij photo.com.



Voor diegenen die het hebben gemist : ik heb momenteel ook een give away lopen .
Ter ere van de lancering van mijn etsyshop.
Ge moet daar beslist eens gaan kijken trouwens ( en kopen mag ook, een eerste verkoop via etsy zou ik tof vinden ! En je hebt dan ' altijd prijs ' want ik maak mooie dingen ! )
Je kan nog meedoen tot 31 januari en zeer mooie bellen winnen, al zeg ik het zelf !

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg die kalender!!!
    Enne ze zijn inderdaad heel tof ik hoop dan ook dat ik de gelukkige ben straks :)
    Groetjes en fijne week
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog steeds niets verkocht op E-bay?
    Wat sneu voor je!

    BeantwoordenVerwijderen

xxx !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...