woensdag 20 oktober 2010

Eloleo : wat een talent !!! : blog in de kijker...

Ik was al onder de indruk van de vaardigheden en het talent van deze dame , maar deze week stond er weer iets op haar blog wat ik zo mooi vond !


Eloleo : wat een talent !!! : blog in de kijker...



' de prinses, de prins en de erwt ' heet het en ik vind het schitterend gemaakt en uitgedacht.

Dat was trouwens niet het eerste van haar waardoor ik van mijn stoel viel ( maar wel het mooiste ) : Ik was eerder al erg onder de indruk van de poppen die ze voor de juf van haar kinderen maakte. Ze ontwierp en maakte  namelijk ook poppen die bij de axenroos horen . Op haar blog kon je het allemaal volgen :  van de vraag, de eerste ontwerpen tot het eindresultaat.

Eloleo : wat een talent !!! : blog in de kijker...

Naast de dingen die ze zelf maakt, heeft ze ook een aantal tutorials op haar blog staan van haar eigen ontwerpen , maar ook lijsten met tips voor als je zelf iets wil maken!

Zo ! : en nu allemaal naar daar !

4 opmerkingen:

  1. Het is ook één van mijn toppers. Keer op keer denk ik hoe doet ze het en je kan er nooit genoeg van krijgen van haar blog, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker verdiend!
    Oh enneh je blog staat bij mijn lijstje links! ( http://www.kralenkabinet.nl/index.php/weblinks?start=6 )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooooohhhhhh... zo tof... lacht verlegen... DANKJEWEL!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com