vrijdag 3 september 2010

Gemaakt: bellen !!!!

Vorig weekend maakte ik deze bellen...

Roze glasbloemkralen met strassrondel met amethiskleurige strass en zilveren haak.
Lengte zonder haak net geen 3 cm

oorbellen "moois van mie" 

Weer misgelopen : bijna af en dan breekt er een stuk van de grote blauwe glaskraal... En ik heb er zo geen meer....

oorbellen "moois van mie"

Acryl fuchia en zwart met metallook ringen.
Lengte bel zonder haak 6,5 cm

oorbellen "moois van mie"

Bellen van acrylkralen met ringetje.
Lengte zonder haak : 5 cm

oorbellen "moois van mie"

Bellen van opaliet met zwarte strassrondellen, zwarte haakjes en metallook tussenzetsels.
lengte zonder haak : 3,5 cm

oorbellen "moois van mie"

Meer blogposts met juwelen via deze tag ...

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig!!! volgens mij heb ik nog zo'n kraal.. ik zal eens voor je kijken! Zou wel heel toevallig zijn, maar je weet nooit!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da's lief van je ! ik heb ze in Zahia gekocht, ik zal er nog eens proberen binnen te springen. Maar vaak verkopen zij zo'n kralen per streng en dat vind ik dan weer wat veel ;)

    En ik kan er ook nog altijd iest anders mee maken hé, het is écht niet dat ik geen kralen heb !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog eens gekeken, het was natuurlijk toch leuk geweest ;-) Maar ze zijn wat rechthoekiger, maar die mag je ook best hebben hoor. Ik heb ook genoeg kralen. Ik doe er op het moment niet zo veel mee, jammer genoeg. Misschien later weer eens. Kunnen we eens een sieradenswap doen. Ik hoop in de winter weer wat 'actiever' te worden ;-)
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi nancy, da's erg lief, maar hou ze maar bij voor als je zelf nog eens in de kralen vliegt... Ik durf zelfs niet bij benadering te vertellen hoeveel kralen ik al heb (*rode kaken *) : ik heb echt al heel erg veel kralen namelijk, ik zal wel iets vinden om die blauwe te vervangen .
    Maar het is erg lief van je.
    Swappen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Ik zal er eens over nadenken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal. Zonde dat er een stukje van de kraal was gebroken

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com