vrijdag 13 augustus 2010

Nog zoveel te doen !!!!

Nog een 10-tal dagen en mijn vakantie is voorbij ( het aantal berichten hier zal dan vermoedelijk flink afnemen ;) ) .
Maar ik heb nog zoveel te doen !
En er komen maar dingen bij die ik wil doen !



Door al die blogberichten van ijverige naaisters, kreeg ik er ook terug zin in en ben ik op jacht gegaan naar stofjes en lintjes en zo.

Ik kwam met dit thuis :

8 stofjes ! waaronder 4 ' chinese' ! en spotgoedkoop !




Ik maakte er al iets mee en er is daar een tut van op komst ...

In de veritas ging ik op ' fourniturenjacht ' en bracht ik oa deze lintjes mee :



Dat was minder goedkoop trouwens : kostte alles samen - met nog wat spulletjes - dubbel zoveel als mijn stofjes.... !

Vervolgens heb ik ook de trui die ik enkele dagen geleden toonde helemaal afgetrokken Het resultaat : een bol wol zo groot als een voetbal ! :



En een paar dagen geleden bezocht ik een tante en nonkel . Dat was echt een zalige dag !
Tante geeft me wel eens spullen die ze zelf niet meer wil en waarvan ze vermoedt dat ik er wel wat mee kan . Ik kreeg oa eens dit schattig en mooi doosje :



En dit zat er in :



Heel speciaal vind ik dat want het blijkt dat zij en haar zussen ( en dus ook mijn moeder ) daar mee speelden toen ze klein waren. Ze zijn dus een jaar of 50 oud dan !!!!

Ik maakte er een tijd geleden al deze ketting mee :



Deze keer kreeg ik een geheimzinnig mooi houten kistje mee :



En dit zat er in :



Samen met een oud speldenkussen zoals ik als kind er ooit 1 had !
Mooi hé !



Soit, maar het is nu half 4 en ik zou echt mijn bed in moeten.... Al wil ik nog zoveel andere dingen doen ....

4 opmerkingen:

  1. vakantie is altijd te kort!!!
    wat een leuke dingen heb je gekocht ... veritas is idd wel duur he ... online heb je zoveel leuke lintjes...maar dan zit je weer met foto's en verzendingskosten
    je hebt echte 'schatten' gekregen!
    geniet nog van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. K BEN HEEL BENIEUWD WAT JE DAAR ALLEMAAL MEE GAAT FABRICEREN :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ook chris ! en ik heb daar allemaal niet genoeg tijd voor ( en ik heb nog dozen vol kralen , een grote stapel stoffen, een grote doos met garen en een hoop tekengerief ... ) Heeeeelpppppppppp!!!!!!!!!!! :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog heb je hier! Keep it up! :-) X

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com