donderdag 5 augustus 2010

Nieuw op mijn blog : blog in de kijker

Sinds ik zelf een blog heb, gaat er een wereld voor me open : wat zijn er overal veel creatieve spannende mensen bezig !
En die maken vaak ook toffe blogs!



Daarom leek het me wel een goed idee om regelmatig een blog van iemand anders extra in de kijker te zetten. Ik heb daarvoor aan de rechterkant van mijn pagina een nieuw onderdeel toegevoegd : 'blog in de kijker'.

En de eer om de eerste te mogen zijn ;), gaat natuurlijk naar Nicollie's blog omdat ik door op haar blog terecht te komen ook zin kreeg om er 1 te maken .
Dus : dank je wel voor de inspiratie en de mensen die haar nog niet kennen : ga zeker eens kijken ! Je vind er trouwens ook plezante tuts om zelf dingen te maken!

Meer blogs in de kijker via deze tag of in de zijbalk...

4 opmerkingen:

  1. Ooh, wat leuk! Lief van je, ik voel me helemaal vereerd, hihi... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk initiatief van je
    heerlijk he al die blogs met al die mooie spulletjes! kan zo uren door surfen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke blog ook
    een ander systeem, maar dus toch volger geworden!
    bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com