donderdag 15 juli 2010

Zo, hier gaan we dan !

Vakantie ! 6 weken lang ! En zo'n zalig weer!!!!!!!!!

En deze keer heb ik me voorgenomen om ' vanalles ' te doen, te ' maken' :

Juwelen ( véél juwelen waarschijnlijk ;) ), een bijzettafeltje schilderen, tafelkleden maken van die stapel stof die ik nog heb liggen , een rok, een handtas, amigurumipopjes maken met de stapels bollen garen die ik nog verstopt heb zitten in een kast , vééél foto's, lekkere cakes ... en dus een blog....

En dit is daarvan het begin ....

Vandaag kreeg ik bezoek van een nichtje met ook creatieve genen en een vriendin van haar...
Die nicht had mooie kralen bij uit het verre buitenland en de vriendin maakt prachtige fimo- en silverclayjuwelen ! Ik zag fimojuwelen niet zo graag, maar ik ben vandaag helemaal van gedachten veranderd ! En ik heb nog fimo liggen van een eerdere poging ... Weer iets erbij dat ik wil gaan doen dus ;)

En voor diegenen die benieuwd zijn naar die prachtige juwelen van die vriendin : hier haar website.


Vandaag echter hield ik het bij mijn kralen en daar is dit uitgekomen:

Clipsen met trosjes van zoetwaterparels en verzilverde nietstiften met bolletjes.

zelfgemaakte oorbellen

Olijfkleurige glaskralen met koperkleurige kraaltjes en koperen kapjes met zachtpaarse glasbloemetjes.

Lengte zonder haak : 5 cm


zelfgemaakte oorbellen


En deze armband van het voorbije weekend wil ik toch ook alvast showen want ik ben er trots op !


armband

2-rijïge armband van hout en been en rocailles in bruin, ivoor en petrol.
Metalen slotje

lengte : 21 cm

Meer blogposts over juwelen die ik zelf maakte via deze tag ...

1 opmerking:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com