maandag 26 juli 2010

Gemaakt: juwelen : week 29

Dit zijn de juwelen die ik de voorbije week maakte :



juwelen 'made by me'

Armband met aquamarijn, regenboogmaansteen, miyuki drop beads, glaskralen en dan nog 2 edelsteentjes waarvan ik niet weet wat het juist is ( de blauwe ) en zilveren slot.

lengte : 19 cm







juwelen 'made by me'

Ketting met aragoniet- en amazonietsplit, amazonietkralen, rocailles , koperen slot en de drie groten zijn ook edelstenen, maar ik weet niet juist wat.

Lengte 50 cm







juwelen 'made by me'


Bellen met facetgeslepen bergkristallen hartjes met zoetwaterparels, kleine swarovskikraaltjes en zilveren haakje.

lengte zonder haak : 3 cm













juwelen 'made by me'



Bellen van cherrykwarts met filigraankapjes, verzilverde hanger met swarovski, swarovskikraaltjes en zilveren haak.

lengte zonder haak 5,5 cm












juwelen 'made by me'
Bellen met agaatkralen die iemand voor me meebracht uit Nigeria.
Met oudkoperkleurige tussenstukjes en koperen kralen

lengte zonder haak : 3,5 cm





juwelen 'made by me'





Bellen met zilveren haakjes en obsidiaankraal met facetgeslepen wieltje, metalen tussenstukje en rode glaskraal.

Lengte zonder haak : net geen 2,5 cm





Meer juwelen 'made by me' hier ....



2 opmerkingen:

Kan je niet reageren? Mail me! If you are unable to comment? Contact me!
bollekes.met.gaatjes.en.koordjes(at)gmail.com